Academie voor Podiumkunsten

Learning organization 

 

Learning development 

Meer over deze case ⇣

Academie voor podiumkunsten

Van Sadelhoff Learning Services verzorgde de logistiek voor de Academie (aanmelding, inschrijving, facturering, etc.). De Academie functioneerde als paraplu waaronder verschillende aanbieders trainingen leverde. Vanuit die positie ontwikkelde Van Sadelhoff Learning Services tevens trainingen voor de Academie voor Podiumkunsten, waaronder bijvoorbeeld “Meer kaarten verkopen, dat doe je zo!”, “Lokale Marktbewerking” en “Online marketing- een routebeschrijving voor de digitale snelweg”. De Academie voor Podiumkunsten is inmiddels opgegaan in het bedrijf Cultuur + Ondernemen.

ABN Amro

Learning delivery

 

Learning development

Meer over deze case ⇣

ABN Amro

ABN AMRO heeft Van Sadelhoff Learning Services gevraagd om ondersteuning te leveren bij de trainingsactiviteiten specifiek op het gebied van studiemateriaal. De dienstverlening bestond uit het periodiek leveren van studiematerialen (syllabi, cases, rollenspelen, PowerPoint presentaties, etc.), en het leveren van complete studiemappen, van A tot Z verzorgd en consistent opgemaakt in de huisstijl van ABN AMRO. Sadelhoff is snel in staat dit te realiseren vanwege ons CMS gevuld met 2200 unieke trainingsmaterialen.

FME College

Learning Delivery

 

Learning development

Meer over deze case ⇣

FME

Partnership met Stichting Members Benefits

Van Sadelhoff Learning Services en Stichting Members Benefits hebben een partnership, dat al vroeg in de jaren 90 is ontstaan vanuit de Vereniging FME. Van Sadelhoff Learning Services is aanbieder van tal van korte workshops en trainingen, bedoeld voor leden van Stichting Members’ Benefits. Stichting Members’ Benefits is leverancier van voordeelregelingen en trainingen en workshops.

KC Handel

Learning delivery

 

Learning technology

Meer over deze case ⇣

KC Handel

Eén van de belangrijkste activiteiten die Van Sadelhoff voor KCH heeft verricht betreft het ontwikkelen van een tweetal leerportalen, met als doel om de interne informatievoorziening te optimaliseren. De kernbijdrage van Van Sadelhoff lag in het slim organiseren en inrichten van de informatie- en zoekstructuur. Hiervoor is gebruikt gemaakt van het netwerk en is er een onderwijskundige en IT’er ingezet.

Sales Academy

Learning technology 

 

Learning MarCom service

 

Learning organization

Members College

Learning technology 

 

Learning MarCom service 

 

Learning organization 

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?